sva1202

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Fröken P - 16 november 2010 20:12

  


Go'kväll, mina herrar,

Jag vill bara önska Er ett varmt LYCKA TILL imorgon!

GLÖM INTE VAD JAG HAR SAGT! GLÖM INTE VAD NI SKA GÖRA!

Jag ska försöka vara i aulan vid skrivstart och meddela skrivvakterna hur jag vill ha era prov sedan när ni har skrivit klart!

Men, jag ordnar det för er från NV3A och NV3C: inga problem!

 

Jag kommer också att ordna med lexikon enligt vår överenskommelse från studiedagen, när vi träffades!

 

SKRIV INTE NAMN PÅ PROVET!

SKRIV INTE NAMN PÅ PROVET!

SKRIV INTE NAMN PÅ PROVET!

 

Ta det lugnt! Ni har gott om tid! Utnyttja tiden! OCH GÖR FÖR ALL DEL SOM JAG HAR SAGT!!!

 

Hälsningar,

Fröken P

 

SKRIV PERSONNUMMER (10 siffror) PÅ PROVET ISTÄLLET!

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards